Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag

Bogen tilbyder en praktisk og evidensbaseret tilgang til adfærdsdesign. Morten Münster omsætter forskning i menneskers adfærd til en lettilgængelig metode i fire trin, der skaber forandringer i den virkelige verden.

- Sådan bruger du adfærdsdesign til at skabe forandringer i den virkelige verden

Mennesker i den virkelige verden opfører sig sjældent som de mennesker, vi bygger strategier til. De gør ikke, som vi har planlagt, de skal gøre.

Faktisk modarbejder vi menneskets biologi og psykologi, når vi insisterer på, at gode argumenter, brændende platforme, klassisk change management, pjecer, kampagner og fællesmøder er vejen frem.

Morten Münster omsætter i "Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag" de seneste 40 års forskning i menneskers adfærd til en lettilgængelig metode i fire trin – og giver en håndsrækning til alle ledere og medarbejdere, som leder efter alternativer til de gængse virkemidler.

Men hvad er det for en indsigt, der her er tale om? Svaret er adfærdsdesign. Morten Münster giver dig en evidensbaseret tilgang til at ændre adfærd, og når du har læst Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag, kan du også gøre den til din.

Forfatter Morten Münster
Forlag Gyldendal Business
År 2017
Sider 208
Pris 300 kr.
ISBN 9788702243581
Køb bogen fra forlaget her