Den perfekte storm

I en bog krydret med personlige oplevelser og spændende danske og internationale cases fortæller Peter Svarre os i en lettilgængelig stil, hvordan man navigerer virksomheden igennem de sociale mediers perfekte storm.

Sociale medier påvirker alle dele af din virksomhed – lige fra forretningen til kommunikationen og organisationen. Men ikke alle virksomheder påvirkes lige meget af de sociale mediers rasen. Nogle virksomheder befinder sig i stormens øje, hvor forretningsmodeller går til grunde og nye opstår, mens andre befinder sig i stormens periferi, hvor man kan sejle videre, som man altid har gjort.


I en bog krydret med personlige oplevelser og spændende danske og internationale cases fortæller Peter Svarre os i en lettilgængelig stil, hvordan man navigerer virksomheden igennem den perfekte storm. Når du har læst denne bog vil du være i stand til at udvikle en digital og social strategi for virksomheden, som ikke tager udgangspunkt i teknologiske buzzwords, men i en unik forståelse for dine kunder, dit marked og dine produkter.

Forfatter Peter Svarre
Forlag Gldendal
År 2012
Sider 276
Pris 300 kr.
ISBN 8702113754
Køb bogen her