Håndbog i CMM

Bogen her søger at give konsulenter, coaches og ledere dynamiske metoder til at hjælpe deres klienter og organisationer til at forstå og håndtere de kommunikationsmønstre, der har skabt de mere og mere komplekse spørgsmål og den gensidige afhængighed, som de (og deres klienter) møder på arbejdspladsen.

Bogen slår bro mellem de teoretiske begreber i kommunikationsforståelsen bag Coordinated Management of Meaning (CMM) og de praktiske redskaber i CMM og stiller håndgribelige ressourcer og modeller til rådighed, som kan bruges i mange forskellige organisationsmæssige sammenhænge, fra konfliktløsning mellem enkeltpersoner til kulturforandring i en hel organisation. Bogen er et
koncentrat af års forskning og refleksiv praksis med klienter i mange forskellige brancher.

Håndbog i CMM for konsulenter tilbyder:

En begynderbog i CMM’s principper og praksis, herunder redskaber til at udforske meningsskabelse og handlingskoordinering mellem mennesker.
Et detaljeret caseeksempel, som illustrerer anvendelsen af CMM’s indsigter og modeller.

Forfatter Barnett Pearce m.fl.
Forlag Mindspace
År 2011
Sider 128
Pris 248 kr.
ISBN 9788792542212
Køb bogen hos forlaget her.