Hotel Creativity

Hotel Creativity er skrevet til de ledere og medarbejdere, der langsomt, men sikkert er ved at indse, at ”business-as-usual”, best-practice” og simple gentagelser af brandets identitet ikke fører nogen vegne i det turbulente overflodssamfund besat af professionelle, illoyale og krævende forbrugere.

Hotel Creativity er skrevet til de ledere og medarbejdere, der langsomt, men sikkert er ved at indse, at ”business-as-usual”, best-practice” og simple gentagelser af brandets identitet ikke fører nogen vegne i det turbulente overflodssamfund besat af professionelle, illoyale og krævende forbrugere.

Det er den nye CEO (Creative Executive officer), som skal forrest i arbejdet med at skabe en mere kreativ virksomhed. Virksomhedens CEO skal praktisere topledelse af kreativitet. Første opgave er at igangsætte en intensiv genoptræning af ledelsens egne og medarbejdernes slappe kreative muskler.

Forfatter Henrik Hyldgaard
Forlag Ankerhus
År 2012
Sider 176
Pris 350 kr.
ISBN 978-87-89303-13-0
Køb bogen her