Opfindsomhed

Vi har brug for flere opfindsomme Georg Gearløs-typer, som kombinerer kreativ skaberglæde med nytænkning. De har nemlig den nødvendige opfindsomhed, som skaber nye produkter og nye forretningsmodeller, og som får forskningen til at søge nye veje. Opfindsomhed er en forudsætning for innovation, og heldigvis kan vi alle sammen lære at blive mere opfindsomme, og vi kan blive bedre til at få andres opfindsomhed til at blomstre.

Professor Lene Tanggaard skitserer i denne korte bog, hvad vi skal gøre for at fremelske opfindsomheden hos os selv og andre.

Bogen er en del af High Performance-serien. Det er korte og præcise bøger, og seriens omdrejningspunkt er menneskers udfoldelse og præstation med fokus på ledelse, motivation og viljen til at gøre sig umage.

 

Om forfatteren

Lene Tanggaard (1973) er professor og leder af Center for Kvalitative Studier ved Aalborg Universitet (m. Svend Brinkmann). Hun er Danmarks første professor i kreativitet.

Forfatter Lene Tanggaard
Forlag Gyldendal Business
År 2014
Sider 72
Pris 100 kr.
ISBN 9788702158953
Køb bogen hos forlaget her