Service er marketing

Gennemtænkte serviceydelser kan hjælpe en virksomhed til at skille sig markant ud og derigennem skabe en bedre forretning til gavn for bundlinien. I bogen kan du finde inspiration og metoder til, hvordan man kommer videre og seriøst kan arbejde med at forbedre sin virksomheds serviceniveau.

Det danske serviceniveau er mange steder elendigt. Vi affinder os med, at der er ansat ungarbejdere uden det mest basale kendskab til ydelse og produkt, kunde og virksomhed. Men service spiller en uhyre central rolle for en kundes opfattelse og vurdering af en virksomhed. Markedsføring kan ikke konkurrere med en kundes konkrete oplevelse af betjening, af et opkald eller af den måde, en virksomhed håndterer reklamationer på.

Denne bog giver konkrete forslag til, hvordan man kan arbejde med at forbedre eksisterende serviceydelser og udvikle nye. Hvordan man kan tilrettelægge og designe attraktive kundeoplevelser?  Hvordan kan man arbejde med servicebevis og på den måde håndgribeliggøre serviceydelser og give kunden en bedre kvalitetsoplevelse?

Læs blandt andet om:

• Tilrettelæggelse af den attraktive kunderejse

• Servicebeviset

• Reklamationsstrategier som vender utilfredse kunder til loyale kunder

• Identifikation, prioritering og kvalitetssikring af touchpoints

• Drift og implementering af serviceydelser

 

Forfatter Service er marketing
Forlag Gyldendal Business
År 2012
Sider 208
Pris 300 kr.
ISBN 9788702120424
Køb bogen hos forlaget her.