Strategisk Kommunikation (2. reviderede udgave)

Denne bog er en enkel introduktion til strategisk kommunikation. Bogen hjælper læseren til at tilrettelægge professionel, systematisk og metodisk kommunikation, der fremmer strategiske mål.

At arbejde med strategisk kommunikation indeholder mange uhyre interessante problemstillinger, også selv om man ikke sidder i et job, der hedder noget med ”kommunikation”.

Strategisk kommunikation er et fagområde i vækst. Private virksomheder, offentlige institutioner og interesseorganisationer har stigende fokus på betydningen af god kommunikation. Flere og flere ansættes derfor til at arbejde med kommunikation, og flere og flere interesserer sig for kommunikation.

Denne bog giver en enkel introduktion til det strategiske arbejde med kommunikation. Den henvender sig derfor til den interesserede læser uden de store forkundskaber om strategisk kommunikation, uanset om bogen læses som del af pensum på en uddannelse, som led i kompetenceudvikling på jobbet eller ud fra en privat interesse i at sætte sig ind i et spændende område.

Bogen er en brugsbog, der hjælper læseren til at tænke professionelt, systematisk og metodisk, når det drejer sig om strategisk kommunikation. Ved hjælp af analyser og andet forarbejde hjælpes man til selv at kunne tilrettelægge god kommunikation, der fremmer strategiske mål.

Forfatter Mie Femø Nielsen
Forlag Akademisk Forlag Business
År 2014
Sider 243
Pris 300 kr.
ISBN 9788750043980
Køb bogen hos forlaget her