Mød din kunde

Kunden skal i centrum, hvis organisationen vil nå sit mål med kommunikationen. Så enkelt er det!

Har du oplevet at få det afvisende elevatorblik af en butiksekspedient? Har du prøvet at modtage et uforståeligt brev fra en myndighed eller en virksomhed? Så ved du hvordan det føles, når ekspedienten eller brevskriveren glemmer at sætte sig i kundens sted.

I Mød din kunde – Guide til effektiv kommunikation viser Malene Bjerre, hvad der sker, når modtageren er i centrum. Hun kommer med ideer, tricks og genveje til at mærke sin kunde og fornemme, hvad modtageren har behov for – i stedet for kun at have sig selv og organisationens ønsker på dagsordenen.

Bogen handler om, hvorfor det er vigtigt at møde sin kunde i organisationens kommunikation. Læs, hvordan du gør – og hvad der sker, når du glemmer at gøre det.

 

  • ForfatterMarlene Bjerre
  • ForlagGyldendal Business
  • År2011
  • Sider112
  • Pris200
  • ISBN9788702106015