Ledelse af borgerinddragelse

Publikationen præsenterer erfaringer og resultater fra forskellige eksempler på vellykket ledelse af borgerinddragelse i sundhedssektoren og giver råd til ledere, der står i spidsen for borgerinddragelse.

Internal error
Du kan downloade eller bestille publikationen gratis. Vær opmærksom på, at vi ikke sender til udlandet. Ved større bestillinger – dvs. mere end 50 stk. – bedes du ringe til os på 2243 1100, så vi kan sikre, at dine publikationer når frem.

 

Ledere i sundhedssektoren i både kommuner og regioner står over for en vigtig opgave med at inddrage borgere og pårørende i samarbejdet om at løse og udvikle velfærdsopgaverne.

Mange er allerede godt i gang, og der er mange frugter at høste ved at inddrage borgerne, når kommuner og regioner skal levere velfærd. Fx bedre resultater, mere tilfredse patienter og en stærkere faglighed. Men meget kan spænde ben undervejs.

I publikationen finder du erfaringer og resultater fra 15 meget forskellige eksempler på vellykket ledelse af borgerinddragelse i sundhedssektoren og kan læse om tre vigtige opgaver for ledere, der står i spidsen for borgerinddragelsen.

Klik på "bestil" ovenfor, hvis du ønsker at få tilsendt publikationen med posten. Efter du har klikket "bestil", skal du klikke på indkøbskurven i højre hjørne, hvor du bliver bedt om at indtaste navn og adresse.