I bogen ‘Jytte vender tilbage’ får du en praktisk guide til, hvordan du kommer i mål med at skabe forandringer – fremlagt med Morten Münsters fabelagtige, humoristiske formidlingsevner.

Bogen er opfølgeren til bestsellerbogen ‘Jytte fra marketing er desværre gået for i dag’.  

I ‘Jytte vender tilbage’ er Morten Münster om muligt endnu skarpere end tidligere, og med overbevisende eksempler fra hverdagen fremlægger han sin hovedpointe: Langt de fleste organisationers største problem er forstoppelse: alt for meget ryger indenbords, alt for lidt ryger ud. Med bogen ‘Jytte vender tilbage’ præsenterer Morten Münster den smørelse, der skal få kredsløbet i gang.   

Morten Münster skriver endnu engang, så alle kan relatere sig til det. Bogens eksempler er rammende, let genkendelige, øjenåbnende og hentet fra hverdagssituationer i både arbejds- og hjemmeomgivelser. 

Lad Morten Münster bore fingeren ind i forandringsskabelsens ømme punker, og find ud af: 

Hvad køen i Netto kan lære dig om, hvorfor forandringer går så langsomt Hvad en hummer kan lære dig om, hvorfor kollegaerne er demotiverede Hvorfor Randers Kommunes strategi ligner angrebsmanualen fra D-dag (og hvorfor det ikke er et kompliment) Hvorfor det er tåbeligt at arbejde på at ændre andres ’mindset’ Hvorfor motivation er overvurderet, og hvad du skal gøre i stedet Hvorfor det er en konkurrencefordel at være uambitiøs  

'Jytte vender tilbage’ er ligesom bogen ‘Jytte fra marketing er desværre gået for i dag’ anvendelig for alle, der gerne vil skabe forandringer i en organisation – om så den organisation er offentlig, en privat virksomhed eller et ægteskab.

Forfatter Morten Münster
Forlag Gyldendal
År 2020
Sider 352
Pris 300 kr.
ISBN 9788702297690
Bestil bogen her