360 Graders Evaluering
En 360 graders evaluering giver et helhedsorienteret statusbillede af organisationens præstationer, sådan som de opfattes af interne og eksterne "kunder" og af de enkelte medarbejdere og ledere.
En 360 graders evaluering giver et helhedsorienteret statusbillede af organisationens præstationer, sådan som de opfattes af interne og eksterne "kunder" og af de enkelte medarbejdere og ledere.
Et fortroligt rum at vende dilemmaer og tanker med andre ledere, inspiration til det strategiske felt eller en mulighed for at se på sig selv og sin ledelse med friske øjne. Mange ledere får værdifuld…
Her er råd om, hvordan du skaber et godt samspil og dynamik i teamet.
Vil du gerne vide, hvordan det står til med den sociale kapital på din arbejdsplads? Så får du her et kort og enkelt spørgeskema til at måle den sociale kapital, så du sammen med medarbejderne…
Du er rollemodel for dine medarbejdere. Passer du godt på dig selv, skaber det ringe i vandet og fungerer som opfordring til dine medarbejdere om at gøre det samme. Men opgaven er ikke lige til…
Når vi siger, at vi ikke har tid til at udføre en bestemt opgave, betyder det egentlig, at vi har valgt ikke at prioritere den. Her er et værktøj, du kan bruge til at støtte…
Du er sikkert opmærksom på, om dine medarbejdere trives. Men hvad med dig selv? Uanset om du er ny i lederjobbet eller erfaren leder, kan coaching være med til at sætte fokus på din trivsel…
Den påskønnende løsningsmodel (Appreciative inquiry) beskriver, hvordan du kan håndtere forandringer gennem en positiv proces.
Hvordan opdager du stress - og hvilke faktorer kan udløse stress.
Hvis du vil indføre værdibaseret ledelse, indebærer det højst sandsynligt en omstillingsproces. Her får du en konkret plan med seks punkter.