I disse år ser vi øgede krav til, at virksomheder og organisationer bidrager positivt til samfundet og deltager i den offentlige debat. Det stiller høje krav til organisationers og toplederes kommunikation.
Samtidig har moderne topledere i dag i høj grad brug for at kommunikere i øjenhøjde med kunder, medarbejdere, medlemmer, medier og andre interessenter. Topledere skal kunne kommunikere personligt og troværdigt med holdninger og klare værdier for at trænge igennem og styrke organisationens omdømme og toplederens eget ledelsesrum. Og sociale medier er genvejen hertil.
Del dig stærkere – strategi og taktik for topledere på sociale medier, er toplederens inspiration til at komme i gang eller til at justere sin kommunikation på sociale medier. I bogen giver en række af de mest markante danske topchefer på sociale medier deres erfaringer videre, og du får cases, eksempler, øvelser og en række gode råd af både praktisk, taktisk og strategisk karakter.
Når du har læst bogen, er du klar til at begynde din rejse ud i de sociale medier, hvor du bruger din stemme og deler på sociale medier for at være en stærkere leder på LinkedIn, Twitter, Facebook og Instagram.
Forfatter | Troels Johannesen |
Forlag | Trykværket |
År | 2019 |
Sider | 200 |
Pris | 279 kr |
ISBN | 9788793709546 |