En bog om, hvordan man får indflydelse – simpelthen hvordan man får sin vilje.
- Hvordan får du din medarbejder til at følge strategien?
- Hvordan får du din kunde til at købe?
- Hvordan får du din kollega til at sige ja?
- Hvordan får du din teenager til at rydde op på sit værelse?
- Hvordan vinder du diskussionen, debatten eller opgaven?
Kort fortalt: Hvordan får du mere personlig indflydelse? Og hvordan udøver du den på en etisk forsvarlig måde, der plejer relationen frem for at destruere den?
I denne bog samler Morten Sehested Münster de seneste 40 års forskning på området og kombinerer det med studier af professionelle sælgere, forhandlere og politikere, der opererer i krydsfeltet mellem interesser, argumenter og påvirkning.
Resultatet er 63 konkrete strategier til at øge din personlige indflydelse. Undervejs kommer du på en hæsblæsende rejse som nødhjælpsarbejder i Afrika, morder i en sporvogn og chokoladespisende forsøgsperson, mens du vil være flankeret af bl.a. Benjamin Franklin, Darth Vader, Emma Gad, Franklin D. Roosevelt, geparden fra ZOO og ikke mindst din bedste ven.
Om forfatteren:
Morten Sehested Münster er cand.mag. i retorik og partner i BRO Kommunikation. Han er blogger på overbevisende.dk, hvor man kan læse mere om bogen.
Forfatter | Morten Sehested Münster |
Forlag | Frydenlund |
År | 2013 |
Sider | 189 |
Pris | 249 kr |
ISBN | 9788771181463 |