Et nyt relationsparadigme er ved at vinde frem: Det involverende relationsparadigme.
Nye teknologier, forretningsmodeller og kommunikationsformer forandrer den måde, virksomheder skaber og udvikler relationer på. Relationer som i dag skal være kendetegnet ved innovation, co-creation og brugerinvolvering.
Lars Sandstrøm beskriver strategiske modeller og værktøjer til at forstå, udvikle og lede relationer og netværk i en virkelighed, hvor den traditionelle markedsføring og corporate branding er på retur.
Virksomhederne mangler værktøjer til at navigere blandt de nye krav, som interessenter stiller i relationsøkonomien. Ledere og medarbejdere oplever, at de deltager i både formelle og uformelle netværk uden en veldefineret strategi for, hvordan både virksomheden og dens interessenter kan få værdi af at dele viden, at samarbejde og at kommunikere.
Om forfatteren
Forfatter | Lars Sandstrøm |
Forlag | Samfundslitteratur |
År | 2012 |
Sider | 209 |
Pris | 249 kr |
ISBN | 978-87-593-1693-1 |