Artikler



  • Pernille Rasmussen
Viser 3 / 3
Ingen resultater.
  • Bruger I jeres stressramte godt nok?

    Det lyder mærkeligt, men den er god nok. En medarbejder, der har været stressramt, har fået nye kompetencer. Og dem skal lederne være langt bedre til at bruge, for at forebygge nye tilfælde af stress og sygemeldinger.

    Læs mere
  • 3 ting du ikke skal sige til en stresset medarbejder

    Du mistænker, at en medarbejder er stresset, og du vil gerne hjælpe, men ved ikke hvordan. Her kan du læse hvilke tre ting, der er uheldige at sige til en stresset medarbejder - men som vi ofte kommer til, og få råd om, hvad du med fordel kan sige i stedet.

    Læs mere
  • Spot den farlige arbejdsafhængighed

    Ved du hvordan, du skal spotte om dine medarbejdere, er blevet arbejdsafhængige? Har du en ledelsesstil, der forebygger, at arbejdet tager magten? Og hvordan sætter du grænser for det grænseløse arbejde? Læs om arbejdsafhængighed, og hvad du som leder skal være opmærksom på hos dig selv og dine medarbejdere.

    Læs mere