Artikler



  • Anne Steffensen
Viser 4 / 4
Ingen resultater.
  • Podcast: 3 no go’s i konfliktfyldte samtaler med borgere

    Hvordan formidler en chef sine budskaber til en borger uden hverken at optrappe en konflikt eller overskride sine beføjelser? I denne podcast giver centerchef Hanna Bohn Vinkel og erhvervspsykolog Trille Frodelund Lykke inspiration og teknikker til, hvordan du bliver bedre til samtaler, hvor du skal overbringe svære budskaber.

    Læs mere
  • Råd og øvelser: Styrk dine relationelle samtalekompetencer

    En stor del af dit arbejde som chef foregår gennem samtaler – hvad enten det er med borgere, kolleger, ledere, medarbejdere eller direktører. Du skal med andre ord kunne gå i dialog og tage de samtaler – også dem, hvor der er noget på spil. Få her råd og øvelser, der styrker dine relationelle samtalekompetencer.

    Læs mere
  • Podcast: Hvordan skaber du et godt rum for svære samtaler?

    Hvordan skal du som chef lykkes med de samtaler, der kræver noget ekstra af dig? Fx samtalen med en leder, der modarbejder strategien eller med en direktør, som ikke har bakket dig op. I denne podcast giver centerchef Hanna Bohn Vinkel, centerchef og erhvervspsykolog Trille Frodelund Lykke konkrete råd om, hvordan du styrker dine relationelle samtalekompetencer.

    Læs mere
  • 9 eksperter: Sådan sætter vi borgeren først

    Trods alles gode intentioner om at sætte borgeren først, er det hverken let eller en selvfølge. Det kræver et særligt mindset og en særlig kultur at insistere på at sætte borgeren først og her spiller chefer og ledere en vigtig rolle. Ny bog fra Væksthus for Ledelse giver ni inspirerende blikke fra chefer og ledelseseksperter til dig, der vil blive endnu bedre til at sætte borgeren først.

    Læs mere